Welkom bij BiXyte

BiXyte is dé specialist op het gebied van Customer Service, Customer Experience & CRM en helpt organisaties om hun klantcommunicatie proces en service te verbeteren, de klanttevredenheid en omzet te verhogen en de klantcontactkosten significant te reduceren.

Het behalen van het maximale rendement uit klantrelaties en het optimaliseren van klanttevredenheid en klantervaring, zijn de doelstellingen die BiXyte voor haar eigen klanten realiseert. De medewerkers van BiXyte hebben een ruime en langdurige ervaring en expertise op het gebied van de optimalisatie van Customer Service, Customer Experience en eCRM.

Wij zijn volledig thuis in een grote diversiteit aan business processen en projecten binnen zowel grote als kleinere organisaties, in de verschillende branches en sectoren.
Onze aanpak is daarom altijd pragmatisch, realistisch en resultaatgericht.
In samenwerking met onze klanten wordt een heldere koers bepaald, en worden ook transparante offertes, projectplannen en afspraken gemaakt.


Meer informatie over onze diensten en referenties kunt u op onze website vinden, maar ook komen wij graag vrijblijvend bij u op bezoek om u persoonlijk te informeren. Indien u met ons een vrijblijvende afspraak wilt maken voor een oriënterend gesprek over de toegevoegde waarde die BiXyte uw organisatie kan bieden, dan verzoeken wij u om even Contact met ons op te nemen.